MRC Vranov, výsledky
FOTO: Debik
29.08.2021
-
Minirally Cup
-
Oznamy
Priatelia, krátke zhodnotenie MRC Vranov.
SRP a MRC Vranov
Tak priatelia, máme za sebou spoločné podujatie SRP a MRC Vranov nad Topľou.
Mimoriadne oceňujem a vážim si toho, že sa nám spoločne s pánom Bánocim, z Rallykomisie SAMŠ, podarilo nájsť spoločnú reč pred týmto podujatím . Na spoločnom zasadnutí v Košiciach v dostatočnom predstihu pred termínom konania sme sa zhodli na tom, že máme spoločný záujem. Tam sme si prebrali všetky aspekty a podmienky účasti aj jazdcov MRC na tomto podujatí.
Po preteku som sa rozprával s viacerými z vás a všetci si pochvaľovali, že sa mohli zúčastniť takejto súťaže s takou veľkou dĺžkou meraných úsekov. Som veľmi rád, že sme ukázali, že poznáme prácu s jazdným výkazom v časových kontrolách, za čo nezbierali penalizácie.
Trochu ma zamrzelo, že nie všetci si uvedomili, že keď sa jazdí na rýchlych a lesných tratiach, je bezpodmienečne vyžadovaná aj dokonalá bezpečnostná výbava posádky. A potom mnohí vyslovili, že technické preberanie trvá taký dlhý čas. Ale priatelia, zamyslime sa, že kde boli dôvody zdržania. Nepripravená výbava posádky, ale predovšetkým nevyplnené Bezpečnostné karty, ktoré sa museli vyplniť na mieste v dielni, pracne vyhľadávať a dopisovať do toho papiera homologačné čísla sedadiel, pásov a sedačiek. Dosť ťažké je pochopiť argument, že „síce nehorľavú spodnú bielizeň mám, ale nechal som ju doma, lebo sú horúce dni a nechcem sa potiť v aute“. V tejto súvislosti však treba otvorene povedať, že takýchto nedostatkov medzi našimi jazdcami MRC bolo nepomerne menej než u jazdcov, ktorí boli prihlásení do Voľného pohára.
Zároveň je potrebné oceniť aj aj prácu a prístup technických komisárov (p. František Kovaľ) a Hlavného športového konisára (p. Jaroslav Vadoc), predovšetkým počas zasadnutia Rady športových komisárov, ktorí „hľadali spôsoby a možnosti aby sa to dalo“.
Nakoniec všetko dobre dopadlo a posádky, ktoré boli uvedené v štartovnej listine podmienečne s hviezdičkou do sobotného rána dokázali odstrániť všetky nedostatky.
Po podujatí som sa opäť rozprával s p. Bánocim a zhodli sme sa, že takúto spoluprácu si obaja vieme predstaviť. Že toto by mohla byť cesta do budúceho obdobia.
Avšak v tejto súvislosti si všetci čo sa „motáme“ okolo MRC musíme uvedomiť, že buď sa všetci prispôsobíme všetkým bezpečnostným požiadavkám na výstroj a potom môžeme jazdiť na takýchto krásnych tratiach. Druhá možnosť je, že budeme šomrať a nadávať na priebeh technickej kontroly, na ktorú prídeme nepripravení, kde nás nakoniec nemusia pripustiť do preteku a vrátime sa jazdiť na parkoviská pomedzi kuželky. A toto som presvedčený nechce nikto z nás.
Mimoriadne treba oceniť prístup Dr. Igora HUPKU, ktorý, keď sa zistilo, že na štarte RS 1 nie je prítomný v sanitke lekár, ochotne odstavil svoje súťažné vozidlo, obrazne povedané „vyzliekol kombinézu“ a sadol si do tej sanitky a pretek mohol začať. Igor si určite zaslúži obdiv a poďakovanie od nás všetkých. Som hrdý na to, že k „vážnemu“ motorizmu sa dopracoval cez nás, cez MRC.
Vrátim sa ešte k minulej sezóne 2020. V piatok večer po návrate posádok zo slávnostnej rampy sme odovzdali víťazné poháre najúspešnejším posádkam v jednotlivých triedach a aj v absolútnom hodnotení sezóny 2020.
Fotogalérie nájdete aj na stránke mrcmedia.
V prílohe prikladám výsledkové listiny z tohto podujatia.
Mám však aj jednu novinku.
včera večer (28.8.) som mal osobné stretnutie s usporiadateľom jesenného podujatia na Slovakiaringu, ohľadom prípadného zaradenia aj do seriálu MRC 2021.
Podobne, tak ako pred Rally Vranov, sme si aj teraz vyjasnili názory, predniesli svoje predstavy, dokonca sme mali aj spoločný tel. rozhovor s technickým komisárom SAMŠ-u, ktorý bude robiť preberanie na Slovakiaringu, až sme našli predbežné riešenie, zatiaľ vyhovujúce pre všetky strany. Ak sa podarí všetko podoťahovať, zverejním detaily .....toto však bude chcieť aj zodpovedný prístup od všetkých účastníkov....
Tak priatelia, máme za sebou spoločné podujatie SRP a MRC Vranov nad Topľou.
Mimoriadne oceňujem a vážim si toho, že sa nám spoločne s pánom Bánocim, z Rallykomisie SAMŠ, podarilo nájsť spoločnú reč pred týmto podujatím . Na spoločnom zasadnutí v Košiciach v dostatočnom predstihu pred termínom konania sme sa zhodli na tom, že máme spoločný záujem. Tam sme si prebrali všetky aspekty a podmienky účasti aj jazdcov MRC na tomto podujatí.
Po preteku som sa rozprával s viacerými z vás a všetci si pochvaľovali, že sa mohli zúčastniť takejto súťaže s takou veľkou dĺžkou meraných úsekov. Som veľmi rád, že sme ukázali, že poznáme prácu s jazdným výkazom v časových kontrolách, za čo nezbierali penalizácie.
Trochu ma zamrzelo, že nie všetci si uvedomili, že keď sa jazdí na rýchlych a lesných tratiach, je bezpodmienečne vyžadovaná aj dokonalá bezpečnostná výbava posádky. A potom mnohí vyslovili, že technické preberanie trvá taký dlhý čas. Ale priatelia, zamyslime sa, že kde boli dôvody zdržania. Nepripravená výbava posádky, ale predovšetkým nevyplnené Bezpečnostné karty, ktoré sa museli vyplniť na mieste v dielni, pracne vyhľadávať a dopisovať do toho papiera homologačné čísla sedadiel, pásov a sedačiek. Dosť ťažké je pochopiť argument, že „síce nehorľavú spodnú bielizeň mám, ale nechal som ju doma, lebo sú horúce dni a nechcem sa potiť v aute“. V tejto súvislosti však treba otvorene povedať, že takýchto nedostatkov medzi našimi jazdcami MRC bolo nepomerne menej než u jazdcov, ktorí boli prihlásení do Voľného pohára.
Zároveň je potrebné oceniť aj aj prácu a prístup technických komisárov (p. František Kovaľ) a Hlavného športového konisára (p. Jaroslav Vadoc), predovšetkým počas zasadnutia Rady športových komisárov, ktorí „hľadali spôsoby a možnosti aby sa to dalo“.
Nakoniec všetko dobre dopadlo a posádky, ktoré boli uvedené v štartovnej listine podmienečne s hviezdičkou do sobotného rána dokázali odstrániť všetky nedostatky.
Po podujatí som sa opäť rozprával s p. Bánocim a zhodli sme sa, že takúto spoluprácu si obaja vieme predstaviť. Že toto by mohla byť cesta do budúceho obdobia.
Avšak v tejto súvislosti si všetci čo sa „motáme“ okolo MRC musíme uvedomiť, že buď sa všetci prispôsobíme všetkým bezpečnostným požiadavkám na výstroj a potom môžeme jazdiť na takýchto krásnych tratiach. Druhá možnosť je, že budeme šomrať a nadávať na priebeh technickej kontroly, na ktorú prídeme nepripravení, kde nás nakoniec nemusia pripustiť do preteku a vrátime sa jazdiť na parkoviská pomedzi kuželky. A toto som presvedčený nechce nikto z nás.
Mimoriadne treba oceniť prístup Dr. Igora HUPKU, ktorý, keď sa zistilo, že na štarte RS 1 nie je prítomný v sanitke lekár, ochotne odstavil svoje súťažné vozidlo, obrazne povedané „vyzliekol kombinézu“ a sadol si do tej sanitky a pretek mohol začať. Igor si určite zaslúži obdiv a poďakovanie od nás všetkých. Som hrdý na to, že k „vážnemu“ motorizmu sa dopracoval cez nás, cez MRC.
Vrátim sa ešte k minulej sezóne 2020. V piatok večer po návrate posádok zo slávnostnej rampy sme odovzdali víťazné poháre najúspešnejším posádkam v jednotlivých triedach a aj v absolútnom hodnotení sezóny 2020.
Fotogalérie nájdete aj na stránke mrcmedia.
V prílohe prikladám výsledkové listiny z tohto podujatia.
Mám však aj jednu novinku.
včera večer (28.8.) som mal osobné stretnutie s usporiadateľom jesenného podujatia na Slovakiaringu, ohľadom prípadného zaradenia aj do seriálu MRC 2021.
Podobne, tak ako pred Rally Vranov, sme si aj teraz vyjasnili názory, predniesli svoje predstavy, dokonca sme mali aj spoločný tel. rozhovor s technickým komisárom SAMŠ-u, ktorý bude robiť preberanie na Slovakiaringu, až sme našli predbežné riešenie, zatiaľ vyhovujúce pre všetky strany. Ak sa podarí všetko podoťahovať, zverejním detaily .....toto však bude chcieť aj zodpovedný prístup od všetkých účastníkov....
CELKOVÉ PORADIE
Absolútne Hodnotenie |
|||
1. | 0 | Kolčák - Lieskovcová | 150b |
2. | 0 | Polovka - Turcsányi | 131b |
3. | 0 | Mutňanský - Baran | 111b |
4. | 0 | Jurečka P. - Devoša | 95b |
5. | 0 | Jačišin - Hermel | 84b |
Kategória A1 |
|||
1. | 0 | Jakub - Dubjel | 83b |
2. | 0 | Pollág - Pollág | 76b |
3. | 0 | Debnár - | 57b |
4. | 0 | Kacvinský - Rybanská | 16b |
5. | 0 | Vancík - Pavlík | 12b |
Kategória A2 |
|||
1. | 0 | Schwarzbacher - Belák | 86b |
2. | 0 | Plichta - Svat | 66b |
3. | 0 | Kubacka - Blihár | 64b |
4. | 0 | Jóni - Jóni | 48b |
5. | 0 | Iždinský - Havránek | 32b |
Kategória A3 |
|||
1. | 0 | Jačišin - Hermel | 107b |
2. | 0 | Krišanda - Gardian | 54b |
3. | 0 | Leško - Lešková | 53b |
4. | 0 | Mokran - Očenáš | 34b |
5. | 0 | Podolský - Kekeňák | 33b |
Kategória A4 |
|||
1. | 0 | Kolčák - Lieskovcová | 111b |
2. | 0 | Polovka - Turcsányi | 73b |
3. | 0 | Mutňanský - Baran | 66b |
4. | 0 | Zeman - Konfál | 46b |
5. | 0 | Pazderák - Klapák | 36b |
Kategória Z5 |
|||
1. | 0 | Slavkovský - Sabaka | 101b |
2. | 0 | Krajčovič D - Lieskovec | 60b |
3. | 0 | Krajčovič - Hanuš | 40b |
4. | - | b | |
5. | - | b |
Kategória Z6 |
|||
1. | 0 | Jurečka P. - Devoša | 89b |
2. | 0 | Jurečka M - Jacko | 78b |
3. | 0 | Fedorčák - Fedorčák | 70b |
4. | 0 | Menyhért - Tirala | 32b |
5. | 0 | Gregorík - Mládeková | 18b |